Sakinah Ramlan















; ;
anda yg bergelar sahabad

Saturday 18 February 2012 | 03:06 | 0 comments
ka0 igt tak , dulu kita selalu sama-2 , kad mana ka0 ada , aku mesti kad c2 , selalu gad0 mnje-2 , indah kan saad tuh , tapi skunk , ka0 mcm ja0 je dari aku , aku ase mcm terpinggir dari hid0p ka0 , mcm mnyemak je depan mata ka0 , ka0 dah tak peduli an aku , kita kan kawan , hurmmm , aku bet0l-2 terasa dgn perbuatan ka0 , wlpn kecik , tapi bagy aku , bnda tuh besar , ka0 tak endah kan pert0longan aku , tapi ka0 d0x seb0k t0long 0rang yg tak perlukan bantuan ka0 lgs0ng , cmpai ka0 kene marah , kene maki hamun , ka0 tetap uat derk , tetap nak t0long , apa masalh ka0 sebenanya , batak sangat ke nak kawan dgn budak h0tt mcm tuh ? bile dea maki hamun ka0 , baru lah terhegeh-2 nak ngadu at aku , itu ini , pas2 , ka0 uat lagy kan , ka0 ni dah tahap b0doh gaban dah tahu ? bukan macam tuh nak dipandang 0rang lah sayang , ka0 tak serik-2 lagy ke dgn apa yg dah ka0 buad dulu ? BEND0L ! yup , itu pndirian ka0 , tapi hati ka0 , BUSUKK ! maaf lah , kala0 ade yg terase , tp kala0 ka0 pk aku bcakap tntg ka0 , get a mirr0r n see ur self , kenape aku mcm nih , maaf skali lagy , :)




/