Sakinah Ramlan















; ;
alahai awak nih ,

Wednesday, 14 March 2012 | 02:26 | 0 comments
awak kawan yg baik kan ? tapi kenapa awak berubah ? kenape ? awak mara bile saya curang dulu , awak aja saya kesetiaan , awak cakap , awak sangg0p tunggu dia smpai 2 thn mcm yg dea mnx tuh , tapi skunk , ap dah jadi dgn setia awak ? tak sampai 2 minggu awak put0z nan dea , awak dah ade b0y laen , saya tak suka b0y tuh ! awak tahu ! saya bukan sengaja nak mara , tapi ada sebab nya tersendiri , dan saya asa awak dah tahu kan ? perlu ke saya cakap ? tak kan ? sahabad kita yg lagy swg tuh , sy0k kad dea , dan awak macam saja nak cari perhatian dea supaya tetap suka kan awak , awak , sahabad kita tuh , dah setahun menjnda , dea tak mudah untuk sayang kan se0rang lelaki , kenapa awak tak berk0rban saja ? awak pentingkan diri sendiri awak tahu tak ? dan k0rang se0lah-2 berebut kan se0rang lelaki , k0rang tak malu ke , masing-2 nak tunjukkan kelebihan masing-2 , ya Allah , awak , awak tahu tak , awak masih ada harapan lagy untuk kembali bersama ex awak tuh , berusaha lah ckitt , bukan ter0z mengalah dan ter0z jadi pengganti , sekarang , baru saya tahu , awak se0rang yang penting kan diri awak sendiri ! awk tahu ! awak yg saya kenal dulu , bukan se0arang yg sangg0p berebut kebahagian sesama kawan sendiri , awak yg saya kenal dulu, se0rang yg merendah diri , berk0rban untuk apa saja asalkan kawan-2 awak bahagia , awak dah berubah sayang , berubah sangat , dan saya bencikan perubahan tuh , sem0ga tuhan beri petunjuk dan hidayah suaya awak kembali seperti dahulu sayang :)




cuti sek0lah

| 02:21 | 0 comments
0ke , cuti sek0lah kali ni , tak banyak sanagt cgu bagy 0mwerk , heee , alhamdulillah lah kan , heheh , dapat edit-2 bl0g slalu , la0 tak , mmg takde mase nak update bl0g , cuti ni , tak pegy mana-2 unn , dud0k umah je , siap an h0mew0rk , un9 , bl0gging , tgk tb , mkn , tyt0 , dll , tu jelah yg mampu buad , b0san ? memang tak pernah lary lah kan , mmg akn menghabis kan masa depan lapt0p , mak unn dah bsg , heee :) biasa lah tuh , anak dara mak yg s0rang nih , mmg rajin , kan ? hahah ! hurm , keluar ? tak , mmg tak keluar , la0 kua un , pegy jalan-2 lah nan mebe tapi ta selalu , skunk asyik ujan je , saje tak bagy kua , cuh duk umah lateew , :)
        kerja sek0lah , setakat nih , tggl 10% je lagy tak siap , c0z tak tahu nak uat mcm mane , mathm0d , erkkk !!! susah lah ! mmg tak pndai na buad , ups , bukan tak pandai , but tak ingat lah , buku semua pada cgu , c0nt0h-2 sume ada dlm buku yg pada cgu tuh , tggl satu je , yg cgu cuh uat keje tuh lah , s0 , nak tanye sape erk ? ada sape-2 yg nak tlg tak ? nak tnya mbe-2 , umah ja0h2 , dulu adalah d0x sebelah uma , tapi skunk dea dah pindah sek0lah , tapi asa nye , b0leh je k0d lw na tanye kan ? heee :) naty lah , bile mud dtg , urmm , thats all f0e my cuti sek0lah , kb0ii ! :*




ka lyssa tut0 :)

Tuesday, 13 March 2012 | 07:33 | 0 comments
jyeah ! bl0g qina dah cantek , tenx to0 kaka lyssa http://www.lyssasecret.com/ , qina belaja sume drp tut0 dea , tenx again , c0me n j0in ka lyssa tut0r :)





Saturday, 10 March 2012 | 19:54 | 0 comments
heee :) lame ta update p0z , d0x cb0k edit page , weheeii ! qina da pnda guna bl0gskin , hewhew , urm , tapi tak lah pandai cgt , heheh ! ta0 lah tak cantik kan ? tak payah kut0k ! senyap je ta0 ! heee :) tapi bl0gskin yg qina plh nih , tade music l0l , s0 ta b0le hpy kan k0rang , kan-2 , s0keyh lah , hewhew , ch0w ! tata ,




/