Sakinah Ramlan















; ;
maaf kawan :')

Thursday, 5 April 2012 | 02:35 | 0 comments
kawan , dulu dia kawan yg sangat aku benci , sebab cara dia , sangat menyakit kan mata , perangai dia , sangat menyakitkan haty , namun ada satu yg aku suka pada diri dia , dia sentiasa mengingati allah , dan setahu aku , dia tak pernah meninggal kan s0lat malah menjauhi larangan Nya , wlpn perangan dia mcm tutt-2 , tapi dia sentiasa nasihat aku kala0 aku uat salah wlpn kadang-2 cara dia tak kene , n membuat kan aku menyampah , tapi aku tetap suka , sebab dia ikhlaz menegur , aku sentiasa h0rmatt dia , tapi sekarang , nampak nya , dia dah mula berubah , semakin lama , perangai dia semakin ter0k , malah menjadi jadi , pernah gak aku terfikir , mcm mana dia b0leh mcm tuh , dulu dia baik je , tapi skunk , dia dah 0sak , kadang ase sedih , hurmmm , lepaz nih , dah tak ada 0wg nak marah aku , dia dah bubah , dia dah tak kenal mana baik , mana buruk , dia jugak dah ulang kesilapan aku yg dulu , depan mata aku , aku cuba nasihat dia , tapi dia cakap , " alah , dulu ka0 buad jugak , s0 skunk , bagy lah cans at aku pulak ! " aku hanya mampu mencegah melalui hati , maaf kawan , aty ka0 terlalu keras untuk aku ubah , iman aku jugak tak kuat , sebab tuh , aku tak berani nak dekat an diri dgn ka0 , aku tak0t terjelimus buad kali ke-2 ,




/