Sakinah Ramlan















; ;
alahai awak nih ,

Wednesday 14 March 2012 | 02:26 | 0 comments
awak kawan yg baik kan ? tapi kenapa awak berubah ? kenape ? awak mara bile saya curang dulu , awak aja saya kesetiaan , awak cakap , awak sangg0p tunggu dia smpai 2 thn mcm yg dea mnx tuh , tapi skunk , ap dah jadi dgn setia awak ? tak sampai 2 minggu awak put0z nan dea , awak dah ade b0y laen , saya tak suka b0y tuh ! awak tahu ! saya bukan sengaja nak mara , tapi ada sebab nya tersendiri , dan saya asa awak dah tahu kan ? perlu ke saya cakap ? tak kan ? sahabad kita yg lagy swg tuh , sy0k kad dea , dan awak macam saja nak cari perhatian dea supaya tetap suka kan awak , awak , sahabad kita tuh , dah setahun menjnda , dea tak mudah untuk sayang kan se0rang lelaki , kenapa awak tak berk0rban saja ? awak pentingkan diri sendiri awak tahu tak ? dan k0rang se0lah-2 berebut kan se0rang lelaki , k0rang tak malu ke , masing-2 nak tunjukkan kelebihan masing-2 , ya Allah , awak , awak tahu tak , awak masih ada harapan lagy untuk kembali bersama ex awak tuh , berusaha lah ckitt , bukan ter0z mengalah dan ter0z jadi pengganti , sekarang , baru saya tahu , awak se0rang yang penting kan diri awak sendiri ! awk tahu ! awak yg saya kenal dulu , bukan se0arang yg sangg0p berebut kebahagian sesama kawan sendiri , awak yg saya kenal dulu, se0rang yg merendah diri , berk0rban untuk apa saja asalkan kawan-2 awak bahagia , awak dah berubah sayang , berubah sangat , dan saya bencikan perubahan tuh , sem0ga tuhan beri petunjuk dan hidayah suaya awak kembali seperti dahulu sayang :)




/