Sakinah Ramlan















; ;
tanpa disedari ,,,

Friday 24 February 2012 | 19:41 | 0 comments
selalu nya , aku nak kan 0rang penuhi permintaan aku , nak disayangi , dih0rmaty , disanjungi , blallala ! tapi aku tak sedar , dalam kesibukan aku memenuhi kehendak aty , ada aty yg lain menjadi pilu , luka , aku sedar akan keterlajuran kata-2 ku , tapi , aku hanya menegur insan yg begelar sahabad , aku tak betah tgk keburukan depan mata aku , aku akan cakap lepaz , ata0 mencari JALAN TENGAH supaya sese0rang itu sedar , aku sedar , aku tak sempurna , aku cuma buad sebaik mungkin , n aku tahu , amai yg tak suka dgn cara aku , terserah , setiap manusia melakukan kesilapan , tapi , keterlanjuran aku ingin diteguri , kesilapan aku mahu diperbaiki , tapi , tidak ada se0rang insan p0n yg berkelakuan seperty itu , mungkin mereka tak0t dimarahi , sebab aku se0rang yg panas baran dan mjudah melenting , namun , setiap masalah ada cara penyelesaian nya , salalu nya , aku kan mnyelesai kan masalah 0rang lain , tapy masalah aku ? hurmm , nampak ny aku selesai kan sendiri , terima kasih lah , :)




/