Sakinah Ramlan















; ;
tanpa disedari ,,,

Friday, 24 February 2012 | 19:41 | 0 comments
selalu nya , aku nak kan 0rang penuhi permintaan aku , nak disayangi , dih0rmaty , disanjungi , blallala ! tapi aku tak sedar , dalam kesibukan aku memenuhi kehendak aty , ada aty yg lain menjadi pilu , luka , aku sedar akan keterlajuran kata-2 ku , tapi , aku hanya menegur insan yg begelar sahabad , aku tak betah tgk keburukan depan mata aku , aku akan cakap lepaz , ata0 mencari JALAN TENGAH supaya sese0rang itu sedar , aku sedar , aku tak sempurna , aku cuma buad sebaik mungkin , n aku tahu , amai yg tak suka dgn cara aku , terserah , setiap manusia melakukan kesilapan , tapi , keterlanjuran aku ingin diteguri , kesilapan aku mahu diperbaiki , tapi , tidak ada se0rang insan p0n yg berkelakuan seperty itu , mungkin mereka tak0t dimarahi , sebab aku se0rang yg panas baran dan mjudah melenting , namun , setiap masalah ada cara penyelesaian nya , salalu nya , aku kan mnyelesai kan masalah 0rang lain , tapy masalah aku ? hurmm , nampak ny aku selesai kan sendiri , terima kasih lah , :)




anda yg bergelar sahabad

Saturday, 18 February 2012 | 03:06 | 0 comments
ka0 igt tak , dulu kita selalu sama-2 , kad mana ka0 ada , aku mesti kad c2 , selalu gad0 mnje-2 , indah kan saad tuh , tapi skunk , ka0 mcm ja0 je dari aku , aku ase mcm terpinggir dari hid0p ka0 , mcm mnyemak je depan mata ka0 , ka0 dah tak peduli an aku , kita kan kawan , hurmmm , aku bet0l-2 terasa dgn perbuatan ka0 , wlpn kecik , tapi bagy aku , bnda tuh besar , ka0 tak endah kan pert0longan aku , tapi ka0 d0x seb0k t0long 0rang yg tak perlukan bantuan ka0 lgs0ng , cmpai ka0 kene marah , kene maki hamun , ka0 tetap uat derk , tetap nak t0long , apa masalh ka0 sebenanya , batak sangat ke nak kawan dgn budak h0tt mcm tuh ? bile dea maki hamun ka0 , baru lah terhegeh-2 nak ngadu at aku , itu ini , pas2 , ka0 uat lagy kan , ka0 ni dah tahap b0doh gaban dah tahu ? bukan macam tuh nak dipandang 0rang lah sayang , ka0 tak serik-2 lagy ke dgn apa yg dah ka0 buad dulu ? BEND0L ! yup , itu pndirian ka0 , tapi hati ka0 , BUSUKK ! maaf lah , kala0 ade yg terase , tp kala0 ka0 pk aku bcakap tntg ka0 , get a mirr0r n see ur self , kenape aku mcm nih , maaf skali lagy , :)




terluka ,

Friday, 17 February 2012 | 19:48 | 0 comments
setiap keinginan mahu dipenuhi , setiap berse0rangan ingin ditemani , setiap kesedihan ingin di kasihani , dan setiap kali terluka , perlukah aku menangisi ? hurm , maaf , aku selalu uat ka0 kecewa dengan aku , tapi , bukan aku yg mnx untuk jady mcm nih , seharian ka0 tggal kan aku , seharian aku puj0k ka0 , masih ta di layan , besar ke salah aku , aku tahu , aku dah mungkir janji pada ka0 , tapi bukan aku yang minx , ye aku dah berjanji , dan aku akan tunai kan , tapi bukan sekarang , bel0m masa nya lagy syangg ~~




hati ini .

Thursday, 2 February 2012 | 18:25 | 0 comments
ramai 0rang tak sedar , mereka nak aty mereka dijaga , tapi mereka tak pernah na jage aty 0rang , mereka nak disayangi , tapi mereka tak pernah menyayangi , mereka nak di h0rmaty , tapi mereka tak perna mengh0rmaty , mereka nak sumue sifat p0sitif , tapi mereka sendiri bersifat negatif , mereka sangg0p melakukan apa saja demi kepuasan max mereka cndry , tapi mereka tak sedar , dalam mengejar kepuasan diri , mereka telah melukakan aty banyak pihak , termasuk lah 0rang yang tersayang , tak peranah kah mereka terfikir bahawa 0rang lain juga mempunyai perasaan , ? fikir-2 ka lah :')




/