Sakinah Ramlan















; ;
winx winx , belog bahahaharuu !

Thursday 15 November 2012 | 05:15 | 0 comments
winx winx ! kita ada hot story nih , firstly nak cakap , lama seyh dop care buah haty aku nih , muah cikit ! :* , aummm , kita dah cuty sekolah meyh , kawan kawan ramai yang menghabiskan masa dengan kerja , kita ingat nak kerja jugak , tapi memandangkan banyak aktiviti yang perlu diikuti pada cuti sekolah kali ni , terbatal lah niat tersebutt , heeee , 
seconds story , lihatlah belog kita yag berwana pinkkk nih ! cantik kans ? ala ala gegurl gituh , kau ada ? tak ada kans ? tapi , bukan kita yang edit , kita mintak tuluns kawan kita , belog dia lagy cantek meyh , nak tengok ? KLIK SINI , dah tengok dah ? cantik kans , wiheee :) 
kengkorang ! kita nak tanya nih , kita tak mahir la bab edit-2 belog nih , kita tahu conteng wall jahh , jangan jalosh tau siapa yang tak ada belog secantik kita punya nih ha ! hahah ! gurau saja meyh , saja nak amek aty busuk aku yang dah lama terbiar nih , puji puji sikit nanty kembang lah belog aku nih . keyfaingg ! merepek , stop sini saja sebelum aku menambahkan kemerepekan aku nih , kbaii alz ! sayang korang ! muahkananmuahkiri :*




/