Sakinah Ramlan















; ;
cuti cuti di rumah

Tuesday 29 May 2012 | 00:01 | 2 comments
hai-2 n salam-2 , lama pulak tak update bl0g kesayangn titew ni , dah berhab0kk dia , fuhhhhhhhhhhhh ! *tiup habuk dengan mulut muncung yg 0ver* hewhew , hari ni bape ai bulan eak ? urm 29 ? kan ? huh ? na mas0k bulan 6 dah ke ? aduhh , cepat nya masa berlalu , sampai dah ta ingat tarikh , sebab cuti penggal 2 dah stat !!!! awwww ! suka nya mak nyah ! heheh , *over pulak* hurm , tapi , tak bez sangat cuti kali ni , nak tahu kenapa ?
sebab ... next week , mem-2 sume nak pergy gambang , 1 bas , ramai k0d yg pergy , tapi aku tak pergy , sedeh nye rasa , sampai menangis nak pergy , tapi ayah tak bagy , sebab aku tak bape sihat lagy , takut saked datang semula , hurm , aku nak pergy jugak , 0rang lain sume pergy jalan-2 , aku ? duduk rumah je , d0x kemas umah , tyt0 makan , tuh je aktiviti aku cuti-2 mcm nih , sekali sekala nak jugak pie kua jalan-2 , ni tak , nak lepak-2 nan membe at pantai unn tak b0leh ! sumpah saked aty ! semua tak b0leh ! takan nak duduk umah je ! geram nya lah asa , jelez tgk kawan-2 pergy bercuti dgn family , kala0 tanak bawak aku pergy jalan-2 unn , bagy lah aku pergy jlan-2 dgn membe-2 , pergy gambang tuh ke , nak sangat lepak nan membe-2 , daripada duduk umah s0rang-2 , d0x kawan degan lappy je , tu unn , mak d0x beletey asyik ngadap lappy , abiz apa yg aku nak buat !!!!!! nak baca buku ? abiz sume buku at umah ni aku dah baca , nak wat 0mwerk ? tak ada !!!!! ahhhh , tenti0n lah macam ni ! baik sek0lah daripada cuti at umah yg macam hape nih !!!
sedih nye rasa hidup macam ni , terk0nk0ng , tahu lah mak n ayah sayang , tapi kala0 sayang buat aku tenti0n unn tak guna jugak , even aku dah besar kan , semakin besar semakin terk0ngkong , better simpan aku dalam penjara , biar mangga ter0z , baru aku tahu duduk diam dalam tuh , hurm apa-2 pun , tetap sayang mak n ayah :)******




/